Nabízíme
Naše společnost se na základě praxe a zkušeností specializuje především na investice zejména v chemickém, potravinářském, farmaceutickém průmyslu a biotechnologiích včetně souvisejících pomocných objektů a provozů (laboratoře, čisté prostory, administrativa, sklady, energetika) a zařízení (automatizované řízení procesů, měření a regulace, slaboproudé systémy – EPS, EZS). V rámci zejména farmaceutického průmyslu, biotechnologií a laboratorních provozů aplikujeme principy správné výrobní praxe (GMP a GLP).
V rámci přípravné fáze investice nabízíme:
- Výběr a posouzení staveniště nebo areálů včetně zjišťování údajů pro územní a stavební řízení a realizaci stavby (koordinace průzkumných prací – např. geologie, zaměření, ověření pozemků, údaje z územně plánovací dokumentace)
- Zajištění činnosti úředně oprávněného zeměměřického inženýra (zpracování geometrických plánů, vytyčení vlastnických hranic pozemků, kontrola ploch), zaměření a vyhotovení mapových podkladů pro projektování, vytyčování staveb, změření skutečného provedení staveb a podzemních sítí a zaměření a vyhotovení dokumentace stávajících objektů
- Zprostředkování zajištění oceňování nemovitostí, znaleckých a technických posudků
- Zracování posouzení záměru investora a studie proveditelnosti včetně finanční rozvahy náročnosti investice a přípravy zadání pro projektové činnosti včetně dílčích urbanistických, architektonických, technických a technologických studií a posouzení
- Řešení problematiky Hodnocení vlivu stavby (záměru) na životní prostředí podle zákona 100/2001Sb. formou zpracování zadání, přípravy podkladů a výběru a spolupráce s vybraným odbornými firmami na danou problematiku
- Příprava,
zpracování, koordinace a kompletace dokumentace (včetně
specializovaných profesí – např. požární ochrany nebo bezpečnosti a
ochrany zdraví) a veřejno-právní projednávání s úřady pro získání
územního a stavebního povolení podle platné legislativy, zejména pak
zákona č.183/2006Sb o územním plánování a stavebním řádu
- Zadání, zpracování a koordinace dokumentace pro provádění stavby
- Spolupráce při výběru
dodavatelů (vyhledání a oslovení
potencionálních dodavatelů, příprava a zpracování poptávek včetně
procedur požadovaných dotačními programy EU, vyhodnocení a porovnání
nabídek, příprava a zpracování smluv o dílo)
- Návrh, vypracování a
vedení časového harmonogramu stavby
- Ve fázi realizace vedení
kontrolních dní, autorský a technický dozor na stavbě, kontrolu
úplnosti a kvality provedených prací a s ní související čerpání
nákladů, koordinaci a zapracování a koordinace změn a úprav
- Při
uvedení do provozu přípravu podkladů (certifikáty, dokumentace
skutečného provedení stavby) a projednání s úřady pro zkušební
provoz a schválení do provozu (kolaudaci) a kontrolu stavby z
hlediska dokončení (likvidace vad a nedodělků s dodavateli)
- Po ukončení realizace a zahájení provozu vyhodnocení investice a výběr dat a údajů z celé realizace zejména ve vazbě na finanční a časovou náročnost a související technické vazby.
I když lze jednotlivé výše uvedené kroky provádět odděleně a zajišťovat je jednotlivými subjekty bez vzájemných vazeb, optimální je na základě našich zkušeností jednotné vedení a řízení projektu s využitím veškerých vazeb v rámci všech jeho jednotlivých fází.